Reklamačný poriadok
Reklamačné centrum DONAUCHEM
Telefónne číslo: + 421 2 492 065 05
E-mail:
reklamacie@donauchem.sk
Reklamačný poriadok spoločnosti DONAUCHEM s.r.o. platný od 1.10.2017 stiahnuť tu
Prílohy Reklamačného poriadku:
Príloha 1: Reklamačný formulár
stiahnuť tu
Príloha 2: Protokol o odbere vzoriek
stiahnuť tu
Príloha 3: Formulár pre zaevidovanie sťažnosti
stiahnuť tu
Reklamácia
Reklamácia je písomný podnet zmluvného partnera spoločnosti DONAUCHEM s.r.o., súvisiaci so zistením nedostatkov po uzatvorení zmluvy a s tým súvisiacim plnením.
Účelom reklamácie je predovšetkým dosiahnuť, aby plnenie uzatvorenej zmluvy mal dohodnuté alebo normou stanovené vlastnosti, a aby boli odstránené právne nedostatky plnenia predmetu zmluvy.
Reklamačný poriadok spoločnosti DONAUCHEM s.r.o. upravuje postup, práva a povinnosti spoločnosti DONAUCHEM s.r.o. a jeho zmluvného partnera pri riešení reklamácie.
Reklamačný poriadok spoločnosti DONAUCHEM s.r.o. je súčasťou všeobecných obchodných podmienok platných od 1.10.2017.
Spôsob podania reklamácie
Reklamácia musí byť podaná písomne alebo e-mailom u obchodného zástupcu DONAUCHEM alebo e-mailom na reklamacie@donauchem.sk, inak sa nepovažuje za riadne uplatnenú.
Lehoty na podanie reklamácie
Reklamácia musí byť podaná bezodkladne, a to pri zistení:
- zjavnej vady do 24 hodín od dátumu prevzatia tovaru,
- kvalitatívnej vady tovaru do 10 dní od dátumu prevzatia tovaru.
Obsah reklamácie
Každá reklamácia musí obsahovať najmä nasledovne:
- údaje o zmluvnom partnerovi: názov, adresa, IČO, kontaktné údaje;
- predmet reklamácie - voči čomu smeruje;
- popis reklamovaného tovaru (názov výrobku, šarža, množstvo, dátum dodania, číslo dodacieho listu a faktúry);
- iné informácie súvisiace s reklamáciou;
- miesto, čas a spôsob zistenia vady;
- návrh riešenia reklamácie, napr. výmena tovaru, vystavenie dobropisu a pod;
- zoznam príloh (kópie všetkých dokladov súvisiacich s dodávkou, ktorá je reklamovaná);
- miesto a dátum spísania reklamácie;
- meno a podpis osoby jednajúcej v mene zmluvného partnera.
Vybavovanie reklamácie
- Do 30 dní dostane zmluvný partner písomný doklad o výslednom spôsobe vybavenia reklamácie.
- Do 60 dní v prípade potreby ďalšieho odborného posúdenia.
- Lehota na vybavenie reklamácie sa môže predĺžiť i v závislosti od úkonov tretej strany, ktorej súčinnosť je na vybavenie reklamácie nevyhnutná.